Kommunikatörens möjligheter med Office 365 som intranät
Så här använder du Office 365 för internkommunikation
Med Office 365 får du många funktioner och verktyg för kommunikation. Guiden presenterar verktygen och hur de används för att effektivisera internkommunikation.
Så här kan du som ansvarar för företagets internkommunikation stödja medarbetarna att arbeta effektivt i ett aktivitetsbaserat kontor. Guiden ger dig en överblick över de delar vi tycker att en lösning bör innehålla. Som konkret exempel visar vi hur man kan använda Office 365 som kommunikationsplattform för en aktivitetsbaserad arbetsplats. Här finns verktyg för det mesta man kan behöva inom intern kommunikation: Sway, Yammer, Webbplatser, Outlookgrupper, Skype for Business, Video och Power BI.
I Office 365 är samarbete - collaboration - ett av nyckelorden, och samarbetet ska inte påverkas av om medarbetarna sitter samlat eller utspridda.
Ja, jag vill veta mer! Fyll i dina kontaktuppgifter här för att ladda ner guiden!